System kolejkowy
A to przecieĂÂż jest bardzo waĂÂżna sprawa! Dla mnie zarzĂÂądzanie ruchem klientĂÂłw w inny sposĂÂłb niĂÂż System kolejkowy nie jest zbyt moĂÂżliwe. Po prostu nawet nie umiem sobie tego wyobraziĂÂŚ. Tak to wĂÂłaĂÂśnie jest. Po prostu kaĂÂżdy z nas ma pewnego rodzaju przyzwyczajenia, no i kaĂÂżdy z nas ma swoje jakieĂÂś upodobania - wszyscy jesteĂÂśmy przyzwyczajeni do kolejek, a wiĂÂŞc nawet jeĂÂśli kolejka zniknie, to nie bĂÂŞdzie to juĂÂż tym samym. PrzecieĂÂż wiele osĂÂłb wie doskonale, ĂÂże zarzĂÂądzanie ruchem klientĂÂłw nie jest takie ĂÂłatwe, jakby siĂÂŞ mogĂÂło niektĂÂłrym wydawaĂÂŚ! Szczerze mĂÂłwiĂÂąc, to nawet mnie siĂÂŞ wydawaĂÂło jakiĂÂś czas temu jeszcze, ĂÂże obsĂÂługa klienta nie powinna trwaĂÂŚ tyle, ile trwa, ĂÂże powinno byĂÂŚ jakieĂÂś inne rozwiĂÂązanie na zarzĂÂądzanie ruchem klientĂÂłw niĂÂż ta kolejka. JuĂÂż przecieĂÂż dawno temu kolejka byĂÂła znana przez wszystkich. PrzecieĂÂż juĂÂż dawno temu ĂÂśpiewano piosenkĂÂŞ: „za czym kolejka ta stoi..." tak, wiĂÂŞc kolejka to juĂÂż jest stary temat! Nie tylko w naszym kraju - wszĂÂŞdzie bowiem sĂÂą kolejki. Niekiedy tworzĂÂą siĂÂŞ w sklepach, niekiedy w urzĂÂŞdach. Jednak obsĂÂługa klienta jest niestety nadal bardzo waĂÂżnym zadaniem kaĂÂżdego obsĂÂługujĂÂącego kolejkĂÂŞ. Dlatego teĂÂż wĂÂłaĂÂśnie nie moĂÂżna sobie pozwoliĂÂŚ na to, aby obsĂÂługa klienta byĂÂła zminimalizowana do minimum. NiezbĂÂŞdne minimum bowiem moĂÂże nie byĂÂŚ wystarczajĂÂące do tego, aby klienci byli zadowoleni z obsĂÂługi. ObsĂÂługa klienta moĂÂże siĂÂŞ nie zmieni, ale jakoĂÂś kolejka nie bĂÂŞdzie siĂÂŞ juĂÂż nam kojarzyĂÂła z niczym, co wiĂÂŞc bĂÂŞdziemy mieĂÂŚ za wspomnienia? Praktycznie ĂÂżadnych, bo przecieĂÂż skoro zarzĂÂądzanie ruchem klienta zlikwiduje kolejki, a wprowadzi na przykĂÂład jakieĂÂś rozwiĂÂązanie, ktĂÂłre nawet nie bĂÂŞdzie nam siĂÂŞ pozwalaĂÂło zobaczyĂÂŚ... wszystko jest moĂÂżliwe, bo przecieĂÂż technika rĂÂłwnieĂÂż idzie do przodu. Wszystko biegnie w czasie, a my ledwie za wszystkim nadĂÂąĂÂżamy - taka jest prawda! A wiĂÂŞc nie ma siĂÂŞ co ĂÂłudziĂÂŚ, ĂÂże obsĂÂługa klienta bĂÂŞdzie nadal w cztery oczy - moĂÂże siĂÂŞ tak staĂÂŚ, ĂÂże kolejka zniknie, bĂÂŞdzie inne zarzĂÂądzanie ruchem klientĂÂłw, a obsĂÂługa klienta bĂÂŞdzie przez Internet - why not?